niedziela, 16 września 2012

Moje ulubione 2: Taniec.

Jednym z moich wielu hobby jest taniec. Chodzę na zajęcia z Hip-hop'u, StreetDance'u i tańca nowoczesnego.
Taniec pozwala mi się wyluzować i według mnie to nie tylko hobby, ale to również sposób na życie.
Kocham tańczyć i nie ma mowy, żeby ktokolwiek mi to odebrał ♥
W każdy czwartek (oprócz świąt) chodzę na zajęcia. Trwają one mniej więcej półtora godziny.
Stroju obowiązkowego nie ma, ale na Hip-Hop i StreetDance przydaje się czapka z daszkiem.
Oprócz mnie na tańce chodzi około 15 osób. Wśród nich są moi przyjaciele. Mogę wymienić, ale tylko po przezwisku/ pseudonimie:
Klulik
DziubDziób zwany przez Małego także grubym
Jeremiaszka.
Więcej ludzi wymieniać nie będę, myślę, że to najważniejsi dla mnie ;-)
Pozrowionka dla Was- bloggerzy i dla wyżej wymienionych.
                                               Artist.



My favorite 2: Dance
One of my many hobbies is dancing.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)