poniedziałek, 10 września 2012

Nowy design!

Jak Wam się podoba nowy styl bloga???
Mi podoba się bardzo, tryska energią.
Raz na jakiś czas będę zmieniać wygląd bloga, więc nie zdziwcie się, jeśli jednego dnia wejdziecie, a ogólny kolor tła będzie czerwony, a drugim razem strona będzie w odcieniach czarnego ;-)


Mam pomysł - może Wy też będziecie ingerować w wygląd strony, ok???, wyślijcie mi fotki, które chcielibyście, aby były tu pokazane w formie tła, a ja wybiorę zdjęcia, które zamieszczę.
Wymyśliłam system, dzięki któremu będę wymyślać, ile czasu nowe zdjęcie będzie widniało na blogu, czy będzie to 1,2,3,4,5,6,7,8,9,czy 10 dni, niestety nie zdradzę tego ;-)


Czekam i pozdrawiam ♥

2 komentarze:

  1. Podoba mi się, ale jest troszkę chaotycznie, nie wiadomo, gdzie skupić wzrok, ale super, że chcesz, aby twój blog był coraz lepszy Modelinko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz, i za to że dzielisz się swoim zdaniem, ale nie jesteś chamska.
    Zmieniłam stylówę, ale jeśli masz jakieś pomysły - pisz.
    Pozdrowienia dla Was bloggerzy ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)