poniedziałek, 17 września 2012

Moje ulubione 3: Piosenki.

Kilka z moich ulubionych piosenek dodałam do listy muzyki na blogu (jak pewnie zauważyliście, zmieniłam też kolor gadżetu na górze).
Lista moich ulubionych piosenek:
I. Without Me - Eminem
II. Low- Flo Rida & T-pain
III. Bangarang- Skrillex
Lubię także piosenkę Hello, Martina Solveiga, Karuzelę i Małe rzeczy Sylwii Grzeszczak
Super piosenką okazała się dla mnie także Last in The World- Kanye West.
Jakoś niedawno w ucho wpadła mi też Skrzydlate ręce - Enej.


Piszcie, jakie piosenki Wam siedzą w głowach, postaram się je dodać na bloga.
Wystarczy wysłać mi maila, albo zostawić komentarz.

My favorite 3: Songs.
Write, what songs you are sitting in their heads, I will try to add it to my blog.

Just send me an email or leave a comment.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)