czwartek, 16 sierpnia 2012

"B", jak biżuteria.

Na razie muszę częściej uzupełniać bloga, więc mam pomysł - a może artystyczny słownik?

Myślę, że będę go uzupełniać codziennie, ale jeszcze nie jestem pewna.

A więc literkę "A" - artystę; siebie już przedstawiłam

.

Teraz b - biżuteria.

Świat biżuterii odsłonił mi się w tamte święta, Kolczyki, zawieszki, bransoletki, naszyjniki itp, które wyszły z moich rąk można kupić. Informacja na ten temat dostępna jest po napisaniu e-maila do mnie na modelinka24@gmail.com

Oto zdjęcia moich prac:




 



To jedynie mała cząstka moich prac.

Na razie to tyle.

Jeśli chcecie więcej - piszcie ;-)

2 komentarze:

  1. Oli ;** Super naszyjniki! Ktoś już coś kupił? ;) Pozdro, Marta G. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę zarobiłam, ale wiesz jak to jest... zapro do udziału w konkursie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)