wtorek, 28 sierpnia 2012

Urodzinowe prezenty.

Jedna bliska mi osoba miała dzisiaj urodziny... Super, ale nie miałam pomysłu na prezent.
Długo nad tym myślałam i wymyśliłam!
Ciasto czekoladowe i butelka decoupage'm. Wiem, wiem, to nie drogi prezent, ale na serio się napracowałam.
6 czekolad na 1 formę "do pasztetu", trochę dużo, zwłaszcza, jeśli weźmiecie pod uwagę to, że dodałam olejek waniliowy, duuużo cukru i półtora kostki margaryny Kasia.
Bomba kaloryczna, ale tak pyyyszna... aż szkoda , że nie upiekłyśmy więcej tego ciasta...

Butelka miała być robiona techniką decoupage, a w końcu wyszła oklejona masą papierową i pomalowana.
Do butelki włożyłam list - kartkę z życzeniami.
Spodobało się, jeśli chcecie, to dodam zdjęcia.
Piszcie na: modelinka24@gmail.com

1 komentarz:

  1. Butelki w końcu nie widziałam, ale ciasto nam wyszło.. Szkoda, że już go nie ma.. ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)