piątek, 24 sierpnia 2012

Szkoda, ale to koniec!

To koniec naszego artystycznego alfabetu.

Mamy już ponad 170 wejść, jakoś się rozpędziliście, więc wystarczy codziennych wpisów, teraz żadziej będę dodawać wpisy, ale nie bójcie się, miłej atmosfery nie zabraknie.

Wczoraj mój dobry kolega puścił genialną piosenkę -  Bangarang - Skrillex.
Dziś właśnie dodałam ją na bloga, na górze, to ten zielony pasek, jeśli jakieś piosenki chodzą Wam po głowie - proszę napiszcie mi ich tytuły w komentarzu lub na maila, to on :   modelinka24@gmail.com
ZAPRASZAM i miłej zabawy! ;*

3 komentarze:

  1. Dobra, koniec,przestańcie, myślałam, że to mój blog, a nie wasz, masz racje Courage - nie mam grafiki, tło do końca nie pasuje, ale jestem tu nowa i nie umiem jeszcze tego zmienić, cały czas się staram, ale jeszcze tego nie ogarnęłam, nie wyzywajcie się, usuwam wszystkie te komentarze i żegnam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Modestep, "Sunlight"- ta piosenka od nie dawna chodzi mi po głowie (jest super ale to "dubstep", nie wiem czy lubisz taki typ muzyki ;) jak nie to jeszcze jedną mam piosenkę Doris Day (jazz): "Dream a little dream of me" ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. hah heh hah- Vaya Con Dios ;) piosenka ;d
    amfa_ft_tałi_-_ nie łatwo ;) heads will roll- project x The real soundtrack ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)