środa, 15 sierpnia 2012

O blogu oraz o mnie

  • O blogu :

Blog

 www.modelinkaartist.blogspot.pl

To blog stworzony z inicjatywą pokazania oraz zainteresowania Was światem plastyki, kreatywności i twórczości.

Będę zamieszczać tu posty najczęściej co 4 - 5 dni. W razie opóźnienia będę Was - drodzy bloggerzy  o tym wcześniej informować.

  • O mnie:

    Jeszcze przez kilka lat będę się kształcić - jestem uczennicą, mam blond włosy i zielone oczy i choć to niezwykle tajne - mam na imię Oliwia.

    Jestem bardzo kreatywną osobą, wszystkie zajęcia od malowania, aż do rzeźbienia i lepienia są moimi pasjami.

    Pędzel mnie lubi, farby też nie mają nic przeciwko i choć mój pokój jest mały, zawsze znajdę w nim miejsce na nową pracę.

     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)