środa, 14 listopada 2012

kolekcja "Fly Day"

Hej, przepraszam, że wczoraj nie pisałam, ale jestem chora, trochę trudno siedzieć przy komputerze 38' C i ogólnym złym samopoczuciem.
Dziś postanowiłam pokazać Wam bransoletki i 1 parę kolczyków Fly Day.
Czemu Fly Day?
Chciałam sobie zrobić bransoletkę z koralików alfabet, ale zostały mi same spółgłoski, 2x 'y', które jakoś ciężko mi było wykorzystać i 1x 'a'.

Ułożyłam słówka
fly i day, tylko to mi przysło do głowy.
Bransoletka nr 1 wygląda tak:

2,3,4,5:


żeby to nie była aż taka zagadka -ta bransoletka to część zawartości przesyłki- nagrody w Candy



6 elementów kolekcji, niby mało, ale jestem zadowolona.
A, no i dzięki, 3499 wejść - jeszcze 1 raz i będzie 3,5 tysiąca odwiedzin ;*

2 komentarze:

  1. Ooo jedna jest moja ;)

    napisałaś że jedna samogłoska(a) a przecież y to też samogłoska, no ale trochę ciężej użyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jedna jest moja ;)

    + y to też samogłoska przecież, tylko fakt - trochę ciężej użyć...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)