piątek, 23 listopada 2012

Sorrrkiiii!

Przepraszam za moją "nieobecność".

A i dzięki Melci za paczuchę!!!
Kilka osób zaprosiło mnie ostatnio do Candy, a WY, NIE CHCECIE BRAĆ UDZIAŁU w 50 obserwatorze??? Dalej aktualne!!!

a TU PISTACJOWE BABECZKI
te powędrowały razem z arbuzikami, breloczkiem- pączkiem, kartką urodzinową i "mambą z wróżbą"
Do mojej UKOCHANEJ WARIATKI - Adyy ;*
Chyba bardzo się spodobały, co starucho??? (13lat.) Pozdrawiam ;*
Niestety reszty nie sfotografowałam.
Jakoś nie pomyślałam...

Pozdrawiam, Artist.

5 komentarzy:

  1. chyba nikt nie chce brać udziału w 50-tym obserwatorze, no bo wiedzą że tak czy tak nie wygrają, no to po co brać udział. Ty byś wzięła?

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do babeczek ładne ;) Mam pytanie : Mogłabyś zmienić czcionkę, bo tą nieprzyjemnie się czyta;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam na twojego bloga przypadkowo .Masz talent :D
    Zapraszam do mnie http://moja-pasja-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie byłabym taka pewna -
    50 obserwator dostaje upominek, ale oprócz tego jeszcze losuję paczuszkę dla innej osoby - LOSOWO!

    To do Noelli . Pozdro, Artist.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)