wtorek, 1 stycznia 2013

Nowy rok !

2013 przywitał nas 18 godzin temu.

Myślę, że to czas, aby przypomnieć sobie, co dobrego stało się w 2012 ;)

  •  wymyślono zabawny taniec - Gangnam Style 
  • piosenka Henia i Beatki podbiła nasze serca (hahahaha)
  • odbyła się polska edycja programu Master Chef
  • koniec świata nas ominął ;D
  • kupiłam sobie wymarzone trampki (co tu akurat nie jest ważne)
  • zdobyłam nową przyjaciółkę
  • I OCZYWIŚCIE - NAJLEPSZE NA KONIEC - założyłam bloga modelinkaartist.blogspot.com
A to mój sposób na uwiecznienie 2012 :



A tak wyglądałam JA w ostatnich chwilach 31 grudnia po 2 PICCOLO (; i dużej dawce głupawki.




Ściskam i życzę Wam, aby ten rok był jeszcze cudowniejszy od poprzednich, a artystom dodatkowo wielu inspiracji! ♥


Artist

EDIT:
ZAPOWIADAM KOLEJNE CANDY!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)