niedziela, 13 stycznia 2013

WOŚP!♥

Pokaż serce, czyli akcja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Na WOŚPie  jestem co roku, ale dopiero dziś mam zaszczyt to opisać.

Akcje znają chyba wszyscy Polacy (i wierzę, że także wielu ludzi, którzy w Polsce nie mieszkają), ale zapewne nie wszyscy wiedzą, jak to wygląda u nas, więc - aby nie zanudzać - szybciuko to opiszę:
 Loterie, losowania, licytacje, jedzenie i napoje - część, przy której przydaje się grubszy portfel ^.^.
Prócz tego oczywiście światełko do nieba o 20.00. Nie tylko Dzierzgoniacy  pokazują swoje talenty - zespoły muzyczne z Polski grają na scenie w sali gimnastycznej, i tu ---> chwalę się - grupy taneczny z DOK-u pokazały, co potrafią. W śród młodzieży z grupy Hip- hopowej znajdziecie także mnie. Występ wg mnie był bardzo udany, choć zazdroszczę też młodszym dzieciakom ich zdolności i odwagi.

XXI finał to dla mnie miło spędzony czas. Za rok myślę, że będę już wolontariuszką WOŚP'u ;)



plakacik ;3

i to, co każdy ma dziś na sobie (hahaha)
Artist.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)