niedziela, 17 lutego 2013

Wyniki Candy II!

Tak, już wyniki cieplutkie czekają!
A więc - bez zbędnego przedłużania - fotorelacja z losowania:
Cała lista (52 losy!)

pierwsze losowanie

Pierwszą wylosowaną ( ma pierwszeństwo w wybieraniu nagrody) - jest Patrycja Z.

Dalej losujemy...

mieszamy, mieszamy iiii...


Nagrody.

Druga jest Modelinowa Mufinka, a trzecia Dream.
 A więc - podsumowując:
I. Patrycja Z.
II. Modelinowa Mufinka
III. Dream.

Chciałabym zaznaczyć, że trzecia nagroda nie była zapisana w regulaminie konkursu i dodałam ją teraz.

Pozdrawiam, Artist.

8 komentarzy:

  1. Gratulacje :D
    A ja wypatrzyłam mój nick na karteczce i się jaram xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :D
    A ja się jaram bo zobacyzłam mój nick na zdjęciu xD
    Ale nie wygrałam D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh :D
    Ale się cieszę :)
    Już wysyłam maila.

    OdpowiedzUsuń
  4. łoł! Wygrałam! Aha, aha, wygrałam :P
    jestem mega szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje dla wygranych ;>
    co do moich ciuchów to farbowałam ale wybielacz jest chyba bezpieczny tylko dość śmierdzi ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)