niedziela, 31 marca 2013

Coś z tym długopisem nie tak- DIY!

Hejoł, ostatnio zauważyłyśmy z siostrą, że wszystkie długopisy wyglądają tak samo. Niby to nic takiego, ale ja lubię się wyróżniać, więc tak oto "przerobiłam" długopis.

1. Przygotowujemy:

+kartkę

kolorową taśmę we wzorki, do kupienia- około 5 zł za rolkę.

taśmę bezbarwną

nożyk do tapet, ale każde inne narzędzie do cięcia także się nada.

klej w sztywcie i nożyczki.

nudny długopis ;D

wycinamy z papieru prostokąt, który później przykleimy na białą powierzchnię długopisa

no, i przyklejamy, tak, jak napisałam wcześniej ;>


później na kartkę przyklejamy paski kolorowej taśmy.
aż okleimy cały przedmiot.


na koniec oklejamy cały długopis przeźroczystą taśmą.

i odcinamy jej nadmiar- tak, aby nie wystawała za wzór.

i gotowe ! ;D
Można to też zrobić używając taśmy izolacyjnej, ale na długopisie nie będzie wzoru :C


To tyle, mam nadzieję, że się podoba ;>
Pozdrawiam, Artist.

5 komentarzy:

  1. Oklejanie długopisów jednoznacznie kojarzy mi się z szykowaniem ściąg na kolokwia, ale ten twój jest zdecydowanie ładniejszy, choć zdecydowanie mniej praktyczny :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajny pomysł ^3^
    zapraszam do mnie :)

    P.S. Ostatnio użyłam jedną z Twoich serwetek, które mi dałaś. Chustecznik jest śliczny tylko dzięki Tobie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygląda :D . Zapraszam do mnie po wyróżnienie Liebster Award :) .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)