czwartek, 28 marca 2013

Trampki w trzech kolorach

Kocham trampki i gdybym miała taką możliwość, to chodziłabym w nich bez przerwy <33333
Kiedyś na zajęciach artystycznych wykonałam linoryt. Niedawno pomalowałam i poodbijałam moje trampeczki.
Są we wspomnianych w tytule posta 3 kolorach - czerwonym, czarnym i takim burym - jakby brązowym:








Jak widać- zrobiłam 8 odbitek, ale żadna nie wyszła dokładnie tak, jak chciałam...przykro ;__;

No ale nic, trudno. Może kiedyś zrobię lepszy linoryt ;)


Pozdrawiam, Artist.

4 komentarze:

  1. śliczne są ♥ też ostatnio to miałam więc wiem jak z tym ciężko idzie... pocięłam się co niemiara :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne;)
    Ja ostatnio w linorycie robiłam drzewo;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)