środa, 6 marca 2013

No to robimy zestawy ;) + niepokazane zakupy

Tak, konto na Allani.pl założyłam już dosyć dawno, ale za stylizacje wzięłam się niedawno kilka dni temu.
Efekty:
http://allani.pl/zestaw/632661 - mój pierwszy zestaw, taki walentynkowy

drugi:

i ostatni ;)

Ogólnie, to lubię styl rockowy, ale kocham też luźne ubrania, co widać na zdjęciach.


Mam nadzieję, że ubrania i dodatki się spodobały ;)


+ zakupy- wszelkie, które udało mi się sfotografować, a których nigdy nie pokazałam ;)
 klej Pattex do modeliny, zaklejania buteleczek itp.
serwetka z konewkami i sadzonkami ;)


taka vintage'owa ;)


z magiczną żabką xD


puchate druciki c:


brązowy lakier do polew



i przeźroczysty do lakierowania.

To tyle na dziś.
Pozdrawiam, Artist.

3 komentarze:

  1. Możesz zrobić coś podobnego. Jeśli chcesz to wspomnij w notce, że inspirowałaś się moją pracą. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupy, pierwszy stylizacja bardzo fajna, ja osobiście wole robić zestawy na
    domodi.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)