poniedziałek, 25 marca 2013

Komentarze, jak to z nimi jest???

A więc od razu odpowiem na pytanie, które w sumie sama sobie postawiłam.
Z komentarzami u mnie jest tak, że dodaję praktycznie wszystkie. Teraz już każdy.
Przepraszam Was za to, że nie odpowiadam na takie słowa, jak "ładniutkie", czy " śliczne".
Jest mi bardzo miło, czytając o tym, że jakieś moje prace się Wam podobają. Daje mi to satysfakcje i zadowolenie. 
Jak wiadomo- zdarzają się również takie komentarze, jakich większość z blogerek nie chciałaby mieć.
Rzadko kiedy biorę je do siebie i raczej próbuję poprawić moje prace, jeśli zgadzam się z Waszymi opiniami, albo zauważę jakieś niedociągnięcia. Za takie komentarze również dziękuję, bo wiem, że nie wszyscy piszą maszynowo słówka takie jak "przecudne". 
Moje prace mogą się podobać, ale oczywiście nie muszą ;)

Dziękuję również za to, że ktoś w ogóle czyta moje posty. To wiele dla mnie znaczy.

Pozdrawiam, Artist.

4 komentarze:

  1. czesc :D dawno mnie tu nie bylo :D ale z tego co pamietam to prowadzials bloga wspolnie z kolezanka a teraz widze samotnie :D
    dziekuje za odwiedziny u mnie :D
    pozdrawiam i wiele weny tworczej zycze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak był taki czas, ale nie potrfało to długo. Niestety... Dziękuję i pozdrawiam ciepło ;)

      Usuń
  2. ja czytam zawsze :)
    czekolepki można kupić napewno w sklepach wedla i pijalniach czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh, bardzo miło jest mi to czytać.
      Dziękuję za informacje... ale z tego co wiem, najbliższa pijalnie czekolady Wedel znajduje się w Gdańsku Wrzeszcz.... oh :(

      Usuń

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)