wtorek, 25 grudnia 2012

A świątecznie coś naskrobię ;-)

Atmosferki trochę było świątecznej, ogólnie ja bardzo lubię ten czas, ale to też troszkę kłótni...
O wszystko:
a to nie wyprasowana koszula, surówka przesolona, bombka się potłukła, ciasno w kuchni itp.
U mnie w tym roku aż tak nie było, tam malutkie sprzeczki, ale nic takiego.
Opłatek połamany, życzenia złożone i prezenty także i dałam i otrzymałam.



MOJE PREZENTY:

50 zwyczajnych ChupaChupsów i 13 malutkich ( :d )
pudełko i chustecznik do deco


papierki kolorowe do ozdabiania

deskorolkę
brakujące farby akrylowe
SŁODYCZE SŁODYCZE SŁODYCZE
żelowe bransoletki




WCZEŚNIEJ:

od mojej przyjaciółki rzeczy z modeliny, buteleczkę do modeliny i lizacki.

PÓŹNIEJ:
od chrzestnego zestaw do malowania - farby akrylowe, ołówki, pędzle, papier do akryli, temperówkę, gumkę, szpatułkę, paletę.



POZA TYM:

dużo całusków i przytulaczków!!! ;)
Ktoś chce się przytulić?? xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)