sobota, 1 grudnia 2012

Dzień spełnienia czyjegoś marzenia

Dziś właśnie taki dzień zapisany jest na liście.

Nie miałam jak spełnić jakiekolwiek marzenie, ale spełniło się moje.
W moim mieście spadły już ze 2 gramy śniegu!!! ;-)
Chciałam, żeby śnieg padał, ale spodziewałam się większej ilości...
Choć z drugiej strony to dosyć magiczne - pierwszy grudnia i śnieg - myślę, że to taki znak na rozpoczęcie Adwentu...
Kilka fotek (z internetu, bo u nas nie było jak zrobić zdjęć śniegu, ponieważ te kilka płateczków od razu się roztopiło :-()









A więc sezon na myślenie o śniegu uważam za otwarty, ale rzucać się śnieżkami jeszcze nie można.

2 komentarze:

  1. Kuuurczę a u mnie jak śniegu nie było tak nie ma :c

    Ale nic, czekam cierpliwie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zazdroszcze ci tego sniegu. Ja sniegu nie widzialam od 2 lat ;( Mam nadzieje, ze w tym roku zobacze ;)
    Jasne, zawsze mozesz napisac do mnie na maila: virginia6tin@yahoo.com
    A co do ebay'a to prosze, oto link http://myworld.ebay.co.uk/nimfvirti?_trksid=p2047675.l2559

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)