piątek, 7 grudnia 2012

ODWOŁUJĘ!

1.Z powodów zapewne znanych moim czytelnikom - małej ilości/ braku zgłoszeń do:
Podaj Dalej

50 obserwatora 
KONKURSY wyżej wymienione ZOSTAJĄ USUNIĘTE.


Jednakże mam zamiar organizować kolejne Candy i nie wiem, czy to ma sens ( powód wyżej).
Jeśli chcielibyście Candy, to napiszcie. Pod warunkiem kilku komentarzy od osób, które chciałyby wziąć udział w 2 Candy będę je organizował.
NA RAZIE TO NIE PEWNE!!!!

2. Dziś dzień robienia porządków, za namową mojej przyjaciółki zrobiłam porządek na biurku !!! (powrzucałam wszystko do szafki i szuflady ;)

Taaaak, braffka dla mnie ;3

3. Doszła dziś do mnie paczucha od Beaty.
Jestem MEGA zachwycona ;3
Ja wyślę przesyłkę kiedy tylko będę mogła.
Oto, co dostałam:


2 komentarze:

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)