niedziela, 9 grudnia 2012

Breloczek Mikołajkowy ;-)

... czyli prezent dla mojego kolegi z klasy.
Mieliśmy ostatnio Mikołajki w szkole i osobą, której dawałam prezent okazał się chłopak -_-...
Nie miałam pojęcia, co mu dać, tym bardziej, że na prezent mieliśmy przeznaczyć około 20 złotych.
Kupiłam dużą paczkę słodyczy, ale to było za mało, więc zrobiłam jeszcze breloczek:
Hamburger, pączek i kawałek filcu z wyszytym imieniem, niby nic takiego, ale wyszło nieźle i myślę, że brelok się spodobał.


Uwaga!!!
Przepraszam za brak weekendowego samouczka w tym tygodniu, ale nie mam za bardzo pomysłu na tutorial...

Melcia nie będzie już na blogerze, to jej decyzja i mam nadzieję, że nie będziecie mieć mi tego za złe.
 Ładna liczba 4444 ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)