wtorek, 16 października 2012

Co tam w szklaneczce ?...

1.

2.
Moje napoje ;-)
1. To lemoniadka
2. - Kakao.
Oczywiście ja zachwycona, że udało mi się zrobić kakauko, słomeczka się trzyma i można nawet na naszyjnik założyć, a tu nagle trzask.... i po szklaneczce.
Taaa ta moja niezdarność mnie czasem dobija :/
Kakauko, że tak powiem "wylałam", ale chociaż słomkę odratowałam.

Miałam jeszcze zrobić shake'a truskawkowego, ale braknie mi białej modeliny.
Ma ktoś do wymiany ??
Za przydasie/ jakąś rzecz, czy coś???
Może być zwykła albo fimo, obojętnie.
W ogóle mam chęć na wymianki - chętni?? Piszcie ;-)

1 komentarz:

  1. ja tam bym się wymieniła, tylko że nie na modelinę, sama cierpię na niedobór ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)