środa, 31 października 2012

Hallowenowoooooooo

Hej!!!

Idziecie na żebranie???
Cuksy same się nie uzbiorą. Na prośbę kuzynki idę z nią, i dwoma kuzynami...
Jak tam, przebieraliście się do szkoły???
Ja tak, ale nie dodaje zdjęć, bo ta komórkowa jakość jest okropna.
Moje kochane - Wikuśś - wampirze Ty mój, Anka - lecz się, a pani Śmierć - gratuluję 2-go miejsca, a kosę chcę dostać na święta.
Wyniki w konkursie Hallowenowym w naszej szkole ( co niektórzy pytali się M.):

I. Oczywiście Monia ze swoim rowerkiem.
II. Wcześniej wspomniana Ada.
III. Ola, nie znammm.

Przynajmniej była fajna zabawa, mój kostium tak na serio był tylko po pieczątkę ( u nas ten, kto miał pieczątkę miał zwolnienie ze sprawdzianów i pytania), ale niektórzy byli MEGA.

To na dzisiaj tyle, postów artystycznych dzisiaj nie będzie.


PRZYPOMINAM O PODAJ DALEJ!

I GRATULUJĘ ZWYCIĘZCOM CANDY.

2 komentarze:

  1. u nas się nie przebieraliśmy, tylko niektórzy z 1 ;)

    a tak w ogóle to kiedy napiszesz w sprawie nagrody?

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam, aż podasz mi swój adres na maila.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)