wtorek, 30 października 2012

Candy - WYNIKI!!!

Hej, w Candy wzięło udział 11 osób.
Dwie z nich tak pięknie opisały swoje uluboine kolory, że miałam ochotę je obydwie nagrodzić, mianowicie:
moniFaktura i Noella.

Niestety - pierwsze miejsce tylko jedno, i według mnie - najbardziej zasłużyła na nie Noella - gratulacje.
Proszę o podanie adresu mailowego do 5 listopada.
Oprócz tego jest jeszcze drugie miejsce, maszyna losująca tu pomogła:
II nagroda trafia do  Veroniki!!!
Dorzucam garść przydasi, którą dzielę między Was.
Pozdrowionka, czekam do 5 listopada.
OTO FOTORELACJE:





Ahhhhhh, jeszcze raz gratulacje i zgłoście się do mnie jak najprędzej


2 komentarze:

  1. nie wierzę, to moje pierwsze wygrane candy :)

    adres to noellenaa@gmail.com

    + gratuluję 2 miejsca Veronice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje zwyciezczyniom, Tobie dziekuje za zabawe i pozdrawiam serdecznie ;D
    ps.widzialam wczesniej ze naktores wyzwanie kolorystyczne zglosilas karteczke zrobiona dla mamy,ja zapraszam cie do wziecia udzialu w wyzwaniach http://projektwagiciezkiej.blogspot.it/
    powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)