niedziela, 28 października 2012

PODAJ DALEJ --->

 Właśnie zgłosiłam się do Podaj Dalej u Mirabelki.
O co chodzi????
 (zasady częściowo od mojej podawaczki)
1 - Musisz posiadać własny blog
2 - Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały, robiony ręcznie upominek, który wyślę w ciągu 2 miesięcy.
3 - Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym trzem osobom, na prezent od Ciebie. 
4 - Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w tej zabawie. ( ja uczestniczyłam raz- u Mirabelki)


ODWOŁANE!

1 komentarz:

  1. Ato ja się zgłaszam!
    Nie organizuję u siebie drugiego podaj dalej póki do pierwszego nie mam kompletu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)