środa, 24 października 2012

Granatowo - żółto - szara kartka.

Tak, ostatnio zerkałam na wyzwania z
Diabelskiego Młyna
i znalazłam coś dla siebie - wyzwanie kolorystyczne.
Wyzwanie polegało na stworzeniu jakiejkolwiek pracy w podanej wyżej kolorystyce.
Ja postawiłam na kartkę. Laurkę otrzymała moja mama w dniu swoich urodzin (19 X).
To pierwsze takie moje wyzwanie i jednocześnie pierwsza tego typu kartka.
Niby już dawno je "produkowałam", a ta jest bardziej ... ;-)
Taka scrapowa ;-)

Właśnie tak wygląda moja praca:

Praca zgłoszona na kolorystyczne wyzwanie.

Karteczka

Tak prezentuje się na szyi.

Cały naszyjnik

Wiązanie lilou.

Prezent w całości

Opakowanie też ważne !
Myślę, że naszyjnik jest bardzo spoko, a mamie się bardzo spodobał.

3 komentarze:

  1. Śliczna kartka, bardzo optymistyczna, wspaniały prezent :) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu w Diabelskim Młynie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna karteczka ;D i fajny naszyjnik ;D
    pozdrawiam;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)