sobota, 27 października 2012

AAAAAAAAAAAAAAA CeZik!!!!!

Siemka, wczoraj, o 20.00 w Auli Zespołu Szkół w moim mieście odbył się KONCERT CeZika!!!!!

Było tak super, pełen luz i mega zabawa.
Chcę więcej takich spotkań.
Cezik dużo śpiewał, grał, opowiadał, mniędzy innymi o Borówie - Parówie ;-) ( Kto był, będzie wiedział, nie chce mi się teraz tłumaczyć).

http://www.facebook.com/cezikfanpage
Tu troszkę więcej.

Mam autografy Borówy - Parówy i CeZika.
Wczoraj dosłownie skakałam ze szczęścia. Nawet nie zauważyłam, jak kolega walnął mnie w tyłek kartonem z Ice Tea.
Oj działo się, działo.
Kamil - wyciągnij szynkę z lodówki, połóż na talerzyku swojej mamie i powiedz bez śmieszu "smacznego" - 1 z wielu zadań w prawda i wyzwanie.
HEEH.

Jutro dodam zdjęcia autorafów.

Pozdro dla  Cezarego Nowaka i Bartka Borówki.

Dla tych, którzy go nie znają (LOL) i tych, którzy go kochają -
Cezik i jego szajka.
 + i - podbił moje serce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)