czwartek, 11 października 2012

Mało nas ;/

Tak, właśnie, odwiedziny spadaaaaają, wczoraj tylko 14 wejść, dziś 12, jak to???
Może macie pomysł na poprawienie stylu i ustawień bloga, tak, aby zaciekawiła też nowych gości???
Masz pomysł - pisz ;-)

Na ścianach
Puchatek, którego dostałam w wieku 3-4 lat od kuzynki w czasie pobytu w szpitalu ;-)

Rysunek mojego chrzestnego

Obraz od chrzestnego - mam go od zawsze

Hafty chrzestnej, ale uzdolniona ta moja rodzinka ;-)

Może to, co mam na ścianie nie jest zbyt poważne, i nie tego spodziewalibyście się po mnie, ale hyyy, to są obrazy budzące miłe wspomnienia i skojarzenia. Nawet, jeśli mielibyście mnie teraz wyśmieć- nie zmienie ich, mają wartość sentymentalną.


Pozdrowionka -vArtist.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wasze opinie, Twoje zdanie = więcej chęci do pracy/ poprawa ;-)